З 9 до 19 БЕЗ ВИХІДНИХ
Наші контакти
Хочете ми зателефонуємо Вам?
Це БЕЗКОШТОВНО!

Чистота і доглянутість м'яких меблів в офісі впливають на позитивний імідж компанії, викликаючи повагу клієнтів і ділових партнерів. Згодом предмети обстановки накопичують пил, засалюються і покриваються плямами. Лискуча і затерта оббивка, що ввібрала неприємні запахи погано впливає на статус компанії, тому слід регулярно проводити очистку предметів інтер'єру.

Хімчистка офісних меблів - ефективна процедура, яка не тільки зберігає чистоту диванів і крісел, а й впливає на роботу персоналу, підтримуючи здоров'я співробітників.

Чистота офісу є запорукою якісної діяльності менеджерів і грає значну роль при формуванні думки про репутацію компанії.

Регулярне чищення поверне виробам первісний вигляд і продовжить термін служби. Своєчасна обробка екстракторним обладнанням видаляє не тільки поверхневі забруднення, але і глибинні забруднення, знищує хвороботворні мікроорганізми.

Ціни на хімчистку офісних меблів

Базові ціни на послугу вказані в прайс-листі. Вартість хімчистки офісних меблів в Києві формується індивідуально з урахуванням обсягу, площі та типу поверхні, складності забруднень і необхідності додаткових послуг. В остаточну ціну робіт включені витрати миючих препаратів і матеріалів.

(мінімальне замовлення на хімчистку - від 3000 грн.)

Найменування послуг Ціна
Хімчистка м'яких меблів грн./од.
Стілець 100
Крісло 500
Диван 1600
Диван кутовий 1800
Пуф, банкетка 100 - 200
Залиште заявку
Менеджер зателефонує Вам і проконсультує по вартості робіт і термінам виконання

Від яких факторів залежить вартість послуги?

Професійне чищення меблів в офісі
  • Розмір. Велика оброблювана площа вимагає більш тривалого процесу очищення;
  • Типи забруднень. Вартість залежить від ступеню забруднень і складності плям, засаленості оббивки і ступеня зносу;
  • Матеріал оббивки. Розцінки на послугу з хімчистки меблів в офісі залежать від типу тканини і наповнювача.

Етапи виїзної хімчистки м'яких меблів в офісі

01

Тестування оббивного матеріалу

Майстер оглядає оббивку, визначає вид тканини для підбору оптимального миючого складу і відповідного засобу для виведення плям. На невеликій ділянці в непомітному місці проводиться тестування з метою визначення впливу хімічного складу миючого засобу на тканину.
02

Суха чистка

Під час виїзної хімчистки офісних меблів використовується потужний пилосос, що видаляє сміття з важкодоступних місць. Це полегшує подальшу роботу миючих засобів і знижує навантаження на тканину.
03

Обробка локальних плям

Складні технологічні плями обробляються спеціалізованими засобами для виведення плям фірми Karcher.
04

Загальна хімчистка

Проводиться за допомогою спеціалізованого клінінгового обладнання від компанії Karcher. Миючий склад наноситься на поверхню під високим тиском екстракторной машини, впливає на плями, розріджуючи їх. Потім пилосос всмоктує миючий засіб і бруд, що розчинився.
05

Екстракція

Заключний етап включає в себе промивання чистою водою з видаленням залишків миючого розчину.

Переваги професійної хімчистки меблів в офісах

Ми не рекомендуємо використовувати звичайну побутову хімію і підбирати самостійно миючі препарати для дорогої тканини, так як велика ймовірність псування матеріалу. Результатом буде необхідність дорогої перетяжки або покупка нових виробів. Менш витратним варіантом є послуги професійного чищення офісних меблів з виїздом майстра в призначений час.

Перевагами такого підходу є:

Безпека
У роботі використовуються лише перевірені миючі препарати професійного класу, що мають сертифікати якості і не залишають хімічних запахів. За час багаторічного досвіду багаторазово відпрацьована технологія з дбайливим ставленням до матеріалу оббивки.
Професійна техніка
У своїй роботі ми використовуємо обладнання професійного рівня від німецького виробника Karcher. Цей бренд впродовж багатьох років є еталоном високої ефективності і надійності в області техніки для надання клінінгових послуг.
Ефективність результату
Щоденне прибирання приміщень технічним персоналом дозволяє очистити від пилу оббивку крісла і дивана, але це не врятує від складних плям, не забезпечить глибоке очищення від забруднень, що в'їлися, кліщів-сапрофітів і засаленості. Це під силу тільки професіоналам.
Гарантія збереження виробу
Структура матеріалу поверхні меблів може бути несумісна з агресивними хімічними речовинами, що продаються в супермаркетах. Надійніше звертатися до профі - вони застосовують спеціалізовані розчини, не заподіюють шкоду оббивці.

Чому офісним меблям потрібна регулярна хімчистка?

Хімчистка офісних меблів в Києві

Зазвичай в кабінетах предмети інтер'єру очищаються в міру забруднення. Але якщо замовляти чищення м'яких меблів в офісі з періодичністю раз на півроку, можна значно заощадити кошти на додаткові послуги з очищення застарілих в'їдаються забруднень.

При тривалій експлуатації накопичується сміття, пил проникає глибоко в структуру матеріалу, створюючи осередки алергенів. В оббивці розмножується хвороботворна мікрофлора, при підвищеній вологості розвивається цвіль.

Розвиток цих процесів необхідно своєчасно зупинити з метою збереження здоров'я і усунення неприємних запахів. Згодом предмети інтер'єру позбавляються привабливості, колір оббивки тьмяніє.

Результатами регулярного чищення предметів інтер'єру є:

  1. Доглянутість і солідність офісу, його респектабельний вигляд в очах потенційних партнерів і клієнтів компанії. Чисті крісла та дивани виглядають новими, прикрашаючи інтер'єр.
  2. Здоров'я і висока продуктивність роботи співробітників. Приємна обстановка в чистому приміщенні, відсутність пилу, патогенних мікроорганізмів і кліщів, які викликають хронічну втому і провокують виникнення алергії, інфекційних захворювань.
  3. Тривалий термін служби. Регулярність грамотної обробки зберігає оббивний матеріал, запобігаючи його передчасному зносу. Своєчасне очищення на третину продовжить період використання виробів, істотно заощаджуючи кошти на покупку нових.

Популярні питання

Скільки часу займає процес?

Час, який витрачається на хімчистку, залежить від обсягу робіт (кількості предметів інтер'єру, їх конструкції) і ступеня забрудненості. В середньому крісло чиститься 20-30 хвилин, на диван йде близько години.

Чищення м'яких меблів в офісах
Залишилися питання?
Залиште заявку і наш фахівець зв'яжеться в найкоротші терміни для безкоштовної консультації по телефону.
Графік роботи
З 9 до 19 БЕЗ ВИХІДНИХ
Наша адреса
м. Київ, бул. Лесі Українки, 28
Телефони
© 2005 - 2024 Клінінгова компанія ХОУМ

Вибір мови: